سر خفي غير حياتي الجزء الحادي عشر – قصص سكس محارم

الصبح صحيت على تليفون من سناء بتصرخ في التليفون..

 

انا : فيه ايه.. بتصرخي ليه.. اهدي بس عايز افهم..

سناء : اختي يا سامر.. اختي مش عارفه اطمن عليها..

انا : اختك مين بس اهدي.. مش فاهم حاجة..

سناء : سهير يا سامر.. حد اتصل عليا وقال انها كانت في مكان و انفجرت فيه قنبله…. ومش عارفه اوصل لأي خبر عنها.. الحقني يا سامر.

انا : ازاي بتقولي كدا.. قنبلة ايه و مين قالك… اهدي بس ممكن حد بيهزر..

سناء : بيهزر ايه. دول اربع انفجارات.. افتح التلفزيون وشوف.. الدنيا مقلوبه برا.. اللي كلمني واحد لقى تليفونها في مكان الانفجار.. من الشرطه يا سامر.. مفهمتش منه حاجه غير أن فيه انفجار.. فتحت التليفزيون و شفت. اتصرف يا سامر.. كلم الشركة هناك و اسألهم او كلم الرقم انت بتعرف تفهم انجليزي كويس..

انا : حاضر حاضر. َ اقفلي دلوقتي…

( انصدمت من الكلام ومش قادر استوعب و بدأت ارتعش واعصابي تسيب.. ومش عارف حتى اضغط على اتصال)

اتصلت على الرقم.. رد عليا حد من الشرطه.. و كانت المصيبه الكبيره.. سهير ماتت.. الخبر نزل عليا زي الصاعقة.. وقعت من طولي.. وفوقت في مستشفى.. و حنان واقفه بتعيط و سناء منهاره و سالي قاعده على الأرض منهاره.. بدأت استوعب اللي حصل.. وافتكرت.. وبدأت في الانهيار التام… والكل في حالة انهيار… قعدت اسبوع في المستشفى فاقد النطق. و سالي جمبي تعيط كل شويه… بعدها بدأت اتكلم..)

انا : سناء فين يا سالي..

سالي : ( بتعيط) اخيرا يا سامر.. واخيرا يا اخي… اسكت بس دلوقتي.. ارتاح و متفكرش في حاجه..

انا : عايز سناء.. فين سناء..

سالي : سناء سافرت علشان اجراءات استلام الجثة..

انا : مش معقول.. مش معقول.. مش معقول… سهير لا لا لا.. ( بدأت تاني في الانهيار.. قعدت اسبوع كمان عقبال ما بدأت افوق و اتعامل مع الأمر بمنطقيه.. و كانت سهير جت و دفنوها.. اول ما خرجت من المستشفى رحت زرت قبرها.. و قعدت شويه.. و رجعت البيت مع محمود و سناء و سالي)

محمود: المحامي سافر علشان التعويضات و تخليص الأوراق الناقصه..

سناء: دا وقته يا محمود. انت مفيش عندك نظر خالص..

محمود: اسف اسف.. بس لازم سامر يعرف الدنيا ماشه ازاي..

انا : سبيه يا خالتو.. قول يا محمود كل حاجه.. عايز اعرف هنعمل ايه مع الناس هناك..

محمود : المحامي هيخلص كل حاجه معاهم.. و انا قدمت اعتذار رسمي عن اللي عملته بدون قصد وتقبلوا بعد اللي حصل.. و المحامي رفع دعوى تعويض بمبلغ كبير عن اللي حصل.. و عايزك تيجي معايا الشركة علشان تعرف الدنيا ماشيه ازاي.. ودي أوراق كل الممتلكات و الأصول وهتلاقي نسخه منها مع المحامي و نسخه في المكتب هنا في الفيلا.. و قرر انت هتعمل ايه..

انا : خالتو بتفهم في الحسابات و انا هعملها توكيل اداره كل المسائل القانونيه و الحسابيه.. انا معنديش استعداد افكر دلوقتي….

محمود : اوكي.. مدام سناء ممكن تاخد اجازه فتره و تتابع كل حاجه…. استأذن انا.. و رقمي معاك إذا احتجت اي استفسار

انا : شكرا يا استاذ محمود.. مع السلامه..

(خرج محمود مع سناء بتوصله وسالي فضلت معايا)

سالي : متخافش يا حبيبي احنا كلنا معاك.. وانا معاك مش هسيبك.. و هقدم ليك تأجيل الامتحانات في الكليه..

انا : يكون احسن.. وانتي ركزي في الامتحانات و متشغليش نفسك بيا.. انا عايز اكون لوحدي

فتره.. احاول افوق من الصدمه دي.

سالي : حبيبي انا مش هسيبك لوحدك.. انت جوزي يا سامر ولا انت ناسي..

انا : علشان خاطري يا سالي اسمعي كلامي..

سالي : حاضر يا حبيبي.. هجي كل يوم اطمن عليك..

انا : ولا دي كمان.. انا عايز اكون لوحدي.. علشان خاطري اسمعي كلامي..

(سناء داخله)

سالي : تعالي شوفي يا مامي سامر بيقول ايه..

سناء : بيقول ايه يا حبيبتي..

سالي : بيقول عايز أفضل لوحدي فترة.. ومش عايز حد يكلمه ولا يجي ولا حتى انا..

سناء : خلاص يا حبيبتي. اللي يريحه.. كلنا محتاجين الفتره دي.. هنبقا نتصل عليه نطمن عليه.

سالي : حاضر يا مامي.. اللي تشوفوه..

سناء : عايزه اتكلم معاك يا سامر لوحدنا..

انا : مش وقته يا حبيبتي دلوقتي.. بعدين نتكلم في اي حاجه

سناء : زي ما تحب.. هنسيبك لوحدك.. يا حنان.. حنان.. بنت يا حنان.. بنده بقالي ساعة..

حنان : اسفه يا ست هانم.. كنت فوق بجهز أوضة سيدي..

سناء : لا انتي خلاص كدا.. هتيجي معايا وانا اشوف حد تاني يشتغل هنا..

حنان : ليه بس يا ستي.. هو انا عملت ايه.. انا متربيه هنا و هخدم سيدي بعنيا..

سناء : مبقاش ينفع تقعدي هنا دلوقتي.. هتشتغلي عندي..

انا : لو سمحتي يا خالتو.. انا موجود. مش ميت.. اقدر اخذ قرار في حياتي.. ياريت بلاش تاخدي قرارات من نفسك..

سناء : ازاي يعني يا سامر.. ازاي واحده تقعد معاك وانت لوحدك. انا مش موافقه على الوضع دا..

انا : بلاش تعصبيني و تخليني اقول كلام مش هتحبي تسمعيه… التصرف دا ياريت ميتكررش منك.. حنان هتفضل هنا في البيت.. حنان هنا مش شغاله.. حنان زي اختي.. فاهمه ولا أقول تاني..

سناء : الكلام ده مينفعش معايا ولا ينفع مع مراتك دي.. ولا يمشي معاكي يا سالي..

سالي : ماما عندها حق يا سامر.. مينفعش.. الا اذا كنت انا موجوده في الفيلا هنا. انت جوزي وانا ليا حق عليك

انا : يعني انت شايفه انك موافقه على كلام امك..

سالي : اه يا سامر.. مامي عندها حق..

انا : طب ايه رأيك حنان هتفضل غصب عن أي حد.. حتى لو انتي هنا.

سالي : شايفه يا مامي.. وانا بقا يا سامر مش موافقه على الكلام دا..

انا : طب يا سالي انتي طالق… طالق بالتلاته.. طالق طالق طالق

و بكره يجي مأذون يكتب الكتاب رسمي و يطلق رسمي.. وخلي مامي تنفعك..

سالي : انت نسيت نفسك ولا ايه.. اتجننت.. تطلقني انا علشان دي… صحيح الأصل بيحن برضو. ما انتوا بيئة واحده.

انا : اطلعوا برا. برا برا برا…. براااااااااااااا

( قعدت اصرخ فيهم لغاية ما مشوا من البيت.. و اتصلت على محمود قلتله يجيب المحامي ويجي. و صفيت كل الشغل بتاعنا و اخدت الشنطة والعربيه ورحت الشاليه بتاع الساحل.. قعدت هناك شهر.. و كنت عملت توكيل لمحامي يكتب الكتاب ويطلق سالي.. و كتبت ليهم شيك بمبلغ كبير تعويض على أنها اصبحت مطلقه..)

(اخدت العربيه و رجعت الفيلا و لقيت حنان اخدتها في حضني و قعدت تعيط اني سايب البيت و انها عايشه فيه وتيجي كل يوم زي ما بتروح..)

حنان : كل دي غيبه يا سيدي.. على العموم الفيلا نورت بيك يا سيدي..

انا : عامله ايه يا حنان.. واخبارك.. الفلوس كانت بتوصلك..

حنان : فلوس الدنيا ولا تسوي حسك في بيتك يا سيدي.. شايف الفيلا نورت ازاي. يوووه دا كانت قبر..

انا : بصي يا حنان.. انا جعان جدا جدا جدا.. جهزي الاكل عايز اتغدى معاكي هنا في المطبخ.. مش عايز برا.. اقولك.. تعالي نتغدى برا البيت.. هعزمك على اكلة حكايه..

حنان : مينفعش يا سيدي. الناس تقول ايه.. طب بالزمه دي منظر واحده تقعد في مطعم مع بيه ملو هدومه زيك..

انا : اسمعي الكلام.. البسي عبايه.. و تعالي بس..

حنان : امرك يا سيدي..

( خرجنا و رحنا مطعم كبير اكلنا وقعدنا نضحك و رحنا سينما و رجعنا مبسوطين واشتريت ليها شويه حاجات.)

حنان : يااااه يا سيدي.. دا يوم ولا في الأحلام.. انا عمري ما رحت مطاعم كدا.. دي حاجه اخر حلاوه خالص.

انا : المكان من غير ناس جميله زيك كدا وبسيطه ملهوش لازمه يا حنان.. ياااه انتي اتاخرتي قوي.. زمان اختك قلقانه عليكي.

حنان : اختي.. اخت مين.. اختي راحت لحال سبيلها..

انا : ازاي مش فاهم..

حنان : ما دي المصيبه السودا.. اللي قلتلك عليها من فترة..

انا : اه فاكر بس انتي مش اتكلمتي عنها.. ايه اللي حصل.

حنان : الهانم اتعرفت على بنات من اياهم و بقت بتشتغل في محلات من بتوع بالليل.. بتوع الخمره والرقص والمسخره.. في فندق يا سيدي.. ولما زعقت فيها و مسكت فيها كام مره.. لمت هدومها ومشيت وقعدت مع بنات معاها في سكن تاني..

انا : يا شيخه.. انا فكرت دا غلطت مع حد.. بكرا تعقل وبعدين بنات كتير شغاله في الأماكن دي.. اسمهم مضيفات.. يعني ببيقدموا ضيافه للناس..

حنان : ايوا هي قالت الكلمه دي.. وانا فكرت دي بتاكل بعقلي حلاوه…. الجهل وحش يا سيدي.

انا : متشغليش بالك و انا هشوف الموضوع دا.. روحي انتي علشان مش تتأخري..

حنان : اروح لمين.. انا هبات بقا وخلاص.. الدنيا ليل. ولا انت ملكش مزاج ابات يا سيدي..

انا : لا ابدا انا بتكلم عليكي.. مالك يا حنان.. شكلك كدا بيقول حاجات كتير..

حنان : ابدا يا سيدي.. واحشني و عايزه اقعد معاك.. مش في نيتي حاجه كدا ولا كدا.. انا عارفه دماغك ( وضحكت)

انا : لا طالما هتباتي يبقا جهزي القعدة فوق يا حنون.. شكلك تعبانه.. ولا ايه..

حنان: كلك نظر يا سيدي.. بقالي شهرين متكلمتش معاك.. مش هقول قلتلي كلمه حلوه ( ضحكت)

انا : انا طالع اغير هدومي و ادخل الحمام.. وانتي جهزي الحاجه وتعالي..

حنان : هوا يا سيدي وسيد الناس كلها.. يالهوي على حلاوته يا ولاد..

( طلعت جهزت نفسي و خرجت لقيت حنان قاعده ومجهزه الويسكي و المزات و لابسه قميص نوم حكايه.)

انا : ايه دا يا حنان.. دا احنا اتغيرنا خالص..

حنان : وحياتك جبته علشانك.. علشان ابقا زي الهوانم في عنيك

انا : بس انا بحب اشوفك في لبسك الطبيعي يا حنان.. الشعبي.

حنان : غالي والطلب رخيص.. هنزل اغيره.. عامله حساب كيفك دا يا سيدي.. انا قلت يمكن أعجبك كدا..

انا : لا خليكي يا حنان.. الا قوليلي ايه اخبار سعاد..

حنان : أهلها جم خدوها من شعرها يا سيدي..

انا : ليه بس فيه ايه..

حنان. : عايزين بجوزوها وهي كانت رافضه الراجل دا.. بس جروها كدا..

انا : شويه و تطفش منهم.. فيه حد دلوقتي بقا يتجوز غصب عنه..

حنان : هو ضل راجل يا سيدي.. مش احسن ما هي هايجه كدا على نفسها. ( ضحكت)

انا : يعني انتي لو جالك نفس العريس توافقي..

حنان : انا بعد اللي انت عملته علشاني.. هعيش خدامه تحت تراب رجلك يا سيدي.. الا صح انا مفهمتش حاجه. مراتك ايه و تطلقها ازاي ولا فاهمه أيها حاجه..

انا : مش مهم.. سيبك منهم.. صبي يلا الكاسات..

حنان : يادي النيله. دا انا نسيت خالص.. اومال اما نشرب هعمل ايه..

انا : هتتناكي يا حنان..

حنان : يالهوي على الكلمه.. وحشتني من بوقك.. انا تحت الأمر والنظر.. انت بس اشرب و لما يهفك الشوق ليا.. انا جاهزة..

دا انا طايره من الفرح من امبارح من ساعة ما اتصلت وقلت انا راجع.. رحت حمام التلات مخصوص علشان نعجب يا سيدي

انا : قومي يلا ارقصي يا حنان..

حنان : انت تطلب وانا انفذ يا سيد الناس كلها..

( شربت حنان الكأس بتاعها و قامت اتحزمت ورقصت و تقرب مني وتهز طيزها قدامي بشكل مغري قوي.. وانا الحقيقه كنت هايج قوي.. بقالي شهرين تقريبا ما عرفتش طريق السكس.. وتقرب اكتر وتهز طيزها.. قمت شدتها عليا وانا قاعد)

حنان : اي اي.. توجعني كدا يا سيدي..

انا : هي ايه يا بت اللي توجعك..

حنان : طيزي يا سيدي.. توجعني من الشده دي.. كدا تزعلها

انا : عايزه تتصالح يعني..؟

حنان : كلك نظر بقا.. لو تستاهل.. صالحها..

انا : تعرفي يا حنان. انا مفيش حد بيهيجني زيك.. و طيزك دي عندي اغلى من العالم دا.. اقفى أصلاحها.

( وقفت حنان قدامي و رفعت القميص لفوق وبدأت احسس على طيزها الكبيره.. كومه من اللحم المغري.. و شديت الاندر بتاعها و خليتها توطي قدامي.. وانا نزلت بوشي الحس كل مكان فيها الا الخرم.. وهي هتموت قدامي.. افتح طيزها واقرب من الخرم شويه و ابعد..)

حنان : بلاش يا سيدي حركاتك دي.. ادخل بقا..

انا : حركات ايه.. ادخل فين..

حنان : خرمي.. مش عايز تلحسه.. دا انا مجهزه نفسي من بدري.. الحس بقا.. ولا اروح اغسل تاني..

انا : عايزه الحس خرم طيزك يا حنان..

حنان : اه.. ماانت اللي عودتني على كدا.. يلا بقا.. دخل لسانك جوا.. مشتاقه قوي..

( بدأت الحس خرم طيزها من برا وبدأت ادخل لساني و فعلا هي منضفه طيزها قوي..)

حنان : اححححح… ياااه مشتاقه قوي ليك يا سيدي. كل حته في جسمي مشتاقه.. قوي. دخل لسانك قوي.. بتاكل فيا المضروبه دي.. اححححح.. اووووووف.

فضلت الحس طيزها وقت طويل لغايه ما تعبت من الوقفه.

حنان : تعال على سريرك بقا. تعبت من الفلقسة دي. يااااه… انا كنت هتجنن عليك.

انا : بجد يا حنان.. للدرجة دي…

حنان : واكتر يا سيدي بس انا مبعرفش اتكلم في الحاجات دي زي الناس المتعلمه.. مش حاسس يا سيدي اني روحي ردت لما رجعت..

انا : انتي طيبه قوي يا حنان.. وانا هعوضك عن شقا عمرك دا كله..

حنان : مش عايزه غير رضاك عني يا سيدي.. وأفضل خدامتك طول العمر. دا عوضي. لو ليا عوض.. بس الوقتي انا عايزه عوضي جوا على السرير.. ( ضحكت)

انا : يلا يا ام طيز كبيرة على رأي سعاد ( وضحكت)

حنان : بنت الايه وحشتني. وبعدين مش الطيز دي اللي دخلتك حضني.. دا انا بحبها من يومها..

انا : اه يا بت. انا من يوم ما شوفتك بالقميص البيتي الضيق الأحمر من غير حاجه تحته. وانا اتهبلت

حنان : هو انا بلعب يا سيدي.. كله بالعقل.. يلا بينا بقا

انا : يلا يا متناكة قلبي.

حنان : متناكة متناكة.. بس اكون معاك.. هو انا اقدر اكون غير كدا معاك يا سيدي.. بس المتناكة دي عايزه ايه..؟

انا : عايزه ايه.

حنان : عايزه تجري ورا طيزها دلوقتي. ( وجريت وانا جريت وراها).

قلعت القميص ونطت على السرير ونامت على ضهرها.. و فتحت رجليها. وانا نزلت فوقها الحس في بزازها و امص و ارضع منهم وهي تحضن راسي على بزازها الكبيره.. ونزلت على بطنها الحس فيها و قربت على كسها الغرقان بشكل غريب.. بدأت الحس فيه كأني عطشان و ادخل لساني…

حنان : اااااااااااااااااااه مشتاقه قوي.. بعبصني بقا وانت بتلحس.. طيزي بقت بتاكل فيا كتير.. اااااااااااااااااااه قوي قوي احشر صباعك جوا اووووووف كمان اااااااااااااااااااه.. يا لهوي اووووووف ما تقوم بقا..

انا : عايزه ايه..

حنان : ركب بقا.. اكيد زبك مشتاق اااااااااااااااااااه

انا : انا لو دخلت زبي هينطر علطول.. تعبان قوي..

حنان : طب قوم وركب يلا.. انا هجيب علطول انا كمان.. اااااااااااااااااااه كفايه لحس كسي خلاص على آخره..

( قمت فتحت رجليها وبدأت انيك فيها.. اول ما لمست كسها برأس زبي اترعشت..)

حنان : اووووووف.. وحشني قوي. دخل بقا.. اااااااااااااااااااه دخل اكتر.. ادخل كلك جوا كسي.. واقفل عليك.. اااااااااااااااااااه ارزع جامد يا سيدي هو انا بت طريه. دا انا مره ارزع اااااااااااااااااااه احوووو يا ولاد نيك نيك نيكني نيكني.. انا متناكة سيدي..

انا : مش قادر يا حنان.. هجيب لبنى..

حنان : في طيزي بقا.. مش عامله حسابي في وسيله.. اااااااااااااااااااه دخله في طيزي.. اهو..

( رفعت رجليها على صدرها و طيزها ظهرت قدامي و بدأت ادخل زبي وهي تحزق كالعادة وانا بدخل وبدخل اكتر لغايه ما دخلت كله وبدأت احركه)

حنان : بلا يا سيدي ارزع كام رزعه و هات لبنك.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه يا خرابي… هجيب ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اح اح اح اهم اهم اهم.. َ ايوا نزل لبنك في طيزي..احلب زبك في طيزي..

انا : اااااااااااااااااااه كفايه يا متناكة اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه نازلين في طيزك تشربهم اااااااااااااااااااه اااه اااه اااه

( نزلت وهي بتدعك في كسها و بتجيب و تصرخ معايا و اترميت من التعب انا وهي على السرير للصبح..).

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *